STAZA 1

Sama staza započinje 4,5 km od centra Fužina, 200 metara od ranča „Vrelo" prema Rijeci, gdje sa asfaltirane ceste staza skreće lijevo na makadam prema Tuhobiću, te se kroz šumu penje u duljini od 6 km do magistralne ceste D3 (Rijeka-Zagreb). Preporuka je vratiti se istim putem natrag u Fužine, obzirom na intenzivan promet na D3. Povratak magistralom podrazumijeva skretanje desno i vožnju po D3 u duljini od oko 1,5 km i potom skretanje na ŽC5062 prema 7 km udaljenim Fužinama.
Duljina staze je 12 km (+ dolazak iz 4,5 km udaljenih Fužina stazom broj 3 do naselja Vrelo, gdje se skreće lijevo na ŽC 5062 i vozi po asfaltu 1 km do ranča). Lagana, do srednje teška staza, ukupan uspon 125 m
POI: jezero Bajer, jezero Lepenica, špilja Vrelo, ranč Vrelo

STAZA 2

Sama staza započinje u Benkovcu Fužinskom, prateći rutu pješačke staze prema vrhu Tuhobića. Radi se o kombinaciji šumsko-pješačkog puta i makadamske podloge, prilično izazovnoj za vožnju zbog mjestimice raskopane podloge i dijelom srušenih stabala. Staza vodi obroncima Tuhobića prema Gornjem Jelenju, te dolaskom neposredno prije magistralne ceste D3 (Rijeka-Zagreb) skreće desno (makadam) i spušta se 5 km prema potoku i jezeru Lepenica. Dolaskom na raskršće, staza skreće desno, prolazi ispod autoceste A6 i penje se prema Benkovcu Fužinskom.
Duljina staze je 15 km, srednje teška do teška, zahtijeva dobre vozačke vještine i kondiciju.

STAZA 3

oko jezera Bajer – start i cilj u centru Fužina, uz jezero Bajer, preko brane na jezeru Lepenica, kroz naselje Vrelo vodi do špilje Vrelo i vraća se suprotnom obalom Bajera natrag u centar Fužina.
Duljina staze je 7 km
Vrsta bicikla: MTB, trekking
Najlakša staza u Fužinama, pogodna za laganu rekreativnu vožnju i obitelji s djecom, iako dijelom prolazi asfaltiranom cestom.
POI: jezero Bajer, jezero Lepenica, špilja Vrelo

STAZA 4

Start je u centru Fužina, staza vodi uz lijevu obalu jezera Bajer do jezera Lepenica i naselja Vrelo gdje se spaja na županijsku cestu Ž5062 prema Fužinama, skreće desno i nakon 200 m (neposredno prije špilje) skreće lijevo na makadam, te ponovno nakon cca 300 m lijevo i vodi šumskom cestom iznad Ž5062 u dužini od 3 km, nakon čega se spušta na samu cestu Ž5062, skreće lijevo i nakon 600 m na raskršću ulazi desno u šumu, odnosno šumsku cestu prema Tuhobiću, prolazi ispod autoceste A6 i penje se prema Benkovcu Fužinskom. Dolaskom na županijsku cestu Ž5068 (prema Zlobinu) staza prelazi preko ceste, prolazi kroz kamenolom i spušta se šumskom cestom prema Liču, prolazi kraj izletišta „Šumska bajka" i izlazi na asfaltnu cestu u naselju Banovina. Staza ovdje ima i opciju (skretanjem lijevo) povratka prema 2,5 km udaljenim Fužinama, asfaltnom cestom, što je pogodno za bicikliste slabije kondicije ili one koji su se umorili na prvom dijelu staze. Skretanjem desno, prateći oznake za Novi Vinodolski, nakon 500 m skreće lijevo u ulicu Pirovište, prolazi pored poslovne zone i azila za životinje, te izlazi na cestu Fužine-Lič gdje skreće desno prema 2,5 km udaljenom centru Fužina. Duljina staze je 23 km, od čega pretežiti dio po makadamu, srednje teška Vrsta bicikla: MTB POI: jezero Bajer, jezero Lepenica, špilja Vrelo, ranč Vrelo, izletište „Šumska bajka", OPG Kovačević, azil za životinje u Liču

STAZA 5

Start je u centru Fužina, staza vodi uz lijevu obalu jezera Bajer do jezera Lepenica i naselja Vrelo gdje se spaja na županijsku cestu Ž5062 i skreće desno prema špilji Vrelo. Neposredno prije špilje, staza skreće lijevo i penje se prema predjelu Tović, te nakon 7,3 km skreće desno prema kamenolomu u Vratima odakle postoji opcija povratka u Fužine makadamskom cestom podno Preradovićevog vrha uz A6 i preko portala tunela Vrata ili asfaltnom cestom pored SRC Gmajna kroz naselje Vrata natrag u Fužine, i to preko makadamskog odvojka do Čoke, te obalom Bajera do centra Fužina ili asfaltnom cestom ŽC5068.
Duljina osnovne staze je 12 km. Staza je lagana do srednje teška, pretežito po makadamu.
POI: jezero Bajer, jezero Lepenica, špilja Vrelo

STAZA 5A

u početnom dijelu (prvih 7,3 km) slijedi trasu staze broj 5: start je u centru Fužina, staza vodi uz lijevu obalu jezera Bajer do jezera Lepenica i naselja Vrelo gdje se spaja na županijsku cestu Ž5062 i skreće desno prema špilji Vrelo. Neposredno prije špilje, staza skreće lijevo i penje se prema predjelu Tović, te nakon 7,3 km ponovno skreće lijevo prema 2,7 km udaljenom kaubojskom gradu Roswellu. Iz Roswella staza ima opciju povratka istim putem u Fužine (kraća staza) ili produžetak prema magistrali Rijeka-Zagreb, pa onda natrag prema Fužinama. Na ovom dijelu, otprilike 0,5 km nakon što se staza dodirne magistralu Rijeka-Zagreb postoji downhill spojnica na stazu broj 4. Izuzetno strma, teška i zahtjevna, samo za vrlo iskusne bicikliste!
Staza je gotovo cijela makadamska, ima jedan zahtjevniji uspon neposredno iznad špilje Vrelo (dužine oko 500 m), ali nakon toga je podloga vrlo dobra (šumska cesta) i pogodna za vožnju, iako se staza konstantno blago penje.
Duljina staze je 24 km (duža verzija) ili 20 km (kraća verzija), lakša do srednje zahtjevna staza
POI: jezero Bajer, jezero Lepenica, špilja Vrelo, kaubojski grad Roswell

STAZA 6

Iz centra Fužina staza vodi cestom prema Liču, te 200 m nakon pogona „Drvenjače skreće desno, trasom plinovoda do pruge, gdje se spušta lijevo i šumskom cestom prolazi pored „Šumske bajke" i izlazi na asfaltnu cestu u naselju Banovina, odakle preko Pirovišta vodi prema poslovnoj zoni („Ekonomija"), nakon koje skreće desno i penje se prema jezeru Potkoš, vodi branom uz jezero, a zatim asfaltnom cestom koja nakon 2 km izlazi na cestu pored azila za životinje, te skreće desno i vodi do polazne točke, odnosno Fužina.
U početnom dijelu (trasa plinovoda) nakon obilnijih kiša na stazi se može zadržavati nešto vode, a dio prema jezeru Potkoš treba još dodatno očistiti.
Staza je manjim dijelom travnata, dio je makadam, a pretežiti dio asfalt, te nije pretjerano zahtjevna (ukupno 70 m uspona).
Duljina staze je 9 km.
POI: Izletište „Šumska bajka", pogodno za mlađu djecu

STAZA 7

Start staze je u centru Liča, ispred zgrade osnovne škole odnosno Etnografske zbirke. Staza započinje usponom prema crkvi sv. Jurja, kroz vikend naselje, prolazi ispod pruge i skreće desno (kraća varijanta) ili produžava ravno (4 km duža vrijanta – staza 7a) te šumskom cestom ide do Benkovca Fužinskog. Izlaskom na Ž5068 u Benkovcu staza skreće desno, te nakon 1km ponovno desno i kroz kamenolom se vraća prema Liču, prolazeći pored izletišta „Šumska bajka". Podloga je pretežito makadam, a staza ima nekoliko zahtjevnih uspona i preporučuje fizički spremnijim vozačima, srednje teška. Stazu se se može odvoziti sa startom u naselju Benkovac Fužinski i to na raskršću koje vodi prema kamenolomu, a do navedenog mjesta može se doći iz pravca centra Fužina (asfaltnom cestom Ž5068 (Fužine-Hreljin) ili biciklističkom stazom broj 4 iz pravca Tuhobića. Duljina staze 7 je 13km, a staze 7a – 17 km. Vrsta bicikla: MTB POI: izletište „Šumska bajka", Etnografska zbirka u Liču, crkva sv.Jurja u Liču

STAZA 7A

Staza se većim dijelom poklapa sa stazom broj 7, ali je duža za 4 km. Start staze je u centru Liča, ispred zgrade osnovne škole odnosno Etnografske zbirke, započinje usponom prema crkvi sv. Jurja, kroz vikend naselje, prolazi ispod pruge nakon čega produžava ravno te šumskom cestom ide do Benkovca Fužinskog. Izlaskom na Ž5068 u Benkovcu staza skreće desno, te nakon 1km ponovno desno i kroz kamenolom se vraća prema Liču, prolazeći pored izletišta „Šumska bajka". Podloga je pretežito makadam, a staza ima nekoliko zahtjevnih uspona i preporučuje fizički spremnijim vozačima, srednje teška.
Duljina staze 7a je 18 km.
POI: izletište „Šumska bajka", Etnografska zbirka u Liču, crkva sv.Jurja u Liču

STAZA 8

Start staze je u centru Fužina, staza vodi uz lijevu obalu jezera Bajer do jezera Lepenica i naselja Vrelo gdje se spaja na županijsku cestu Ž5062 i skreće desno prema špilji Vrelo. Neposredno prije špilje, staza skreće lijevo i penje se prema predjelu Tović, te nakon 7,3 km skreće desno prema kamenolomu u Vratima, gdje kod pogona „Alu Ben" skreće lijevo na asfalt, prolazi pored SRC „Gmajna" i dolazi do ceste koja iz Fužina vodi prema Mrkoplju. Na raskršću staza skreće lijevo na navedenu cestu do Belog Sela, gdje odmah nakon željezničkog nadvožnjaka skreće desno (neposredno ispred OPG „Borovnica"), te kolnim putem vodi uz prugu (3 km) natrag prema Vratima. Na raskršću (u blizini prružnog prijelaza) staza skreće lijevo gdje po asfaltiranoj cesti započinje 2,5 km dugačak uspon u pravcu Lipovače. Na idućem raskršću (spoj sa stazom broj 9), staza vodi desno, te nakon 400 m prelazi u makadam kojim započinje spust prema Ličkom polju, odakle se vraća na polaznu točku u centru Fužina.
Duljina staze je 27 km, 500 m ukupnog uspona, srednje težine, a spust prema Ličkom polju po mjestimice grubom makadamu zahtijeva određeno iskustvo i spretnost.
Vrsta bicikla: MTB
POI: jezero Bajer, jezero Lepenica, špilja Vrelo, SRC „Gmajna", OPG obrt „Borovnica" (Edukativni planinski vrt), zabavni i pantball centar „Vrata", Etnografska zbirka u Liču, azil za životinje

STAZA 9

Sama staza započinje u mjestu Vrata, a do njezinog starta može se doći vozeći iz 2,5 km udaljenog centra Fužina, cestom uz desnu obalu Bajera do poluotoka Čoka, odakle se skreće desno na makadam i vozi uzbrdo prema Vratima. Dolaskom na asfalt staza skreće lijevo, te se cestom vozi 500 m, do raskršća koje vodi prema „Zabavnom i paintball centru Vrata" preko željezničke pruge, te se penje 2,5 km. Dolaskom na raskršće, staza skreće lijevo u šumu i vodi sve do naselja Donja Slavica, odakle se cestom Ž5068 vraća prema Fužinama. Staza neposredno nakon prolaska pokraj OPG „Borovnica" odnosno Edukativnog planinskog vrta, prije željezničkog nadvožnjaka, skreće lijevo i vodi uz prugu kolnim putem do 3 km udaljenih Vrata, gdje skreće desno preko pruge i dolaskom na asfaltnu cestu lijevo u pravcu Fužina.
Duljina staze je 13 km, pretežiti dio je makadam, ukupni uspon je 480 m, manje do srednje zahtjevna.
Vrsta bicikla: MTB
POI: OPG obrt „Borovnica" (Edukativni planinski vrt), zabavni i pantball centar „Vrata"

STAZA 10

Start je u središtu Liča (4 km od centra Fužina), pokraj škole odakle se kreće u pravcu Ličkog polja odnosno Podkobiljaka. Staze su označene po livadama i kolnim putevima, kao i makadamskim cestama koje presijecaju samo Ličko polje, djelomično prolaze lokalnim asfaltnim cestama. Lagane su za vožnju, nemaju gotovo nikakvih uspona, pa su prvenstveno pogodne za obiteljske vožnje s djecom koja će se možda baš u Ličkom polju prvi put u životu vidjeti kravu. Staze prolaze pokraj OPG-ova u Fužinama i Liču (Zanoškar, Kovačević, Plesničar, Starčević), kao i pored svetišta Majke Božje Snježne, preko Vicićevog mosta... Različitih su duljina, te se mogu međusobno kombinirati i nadovezivati jedna na drugu.
Staza 10 duljine je 7 km
Staza 11 duljine je 9 km
POI: Etnografska zbirka Lič, Svetište Majke Božje Snježne, Vicićev most, azil za životinje, razni OPG-ovi

STAZA 11

Staza 10 duljine je 7 km
Staza 11 duljine je 9 km

STAZA F30

akronim za Fužine 30 km, iako je zapravo duža od toga, a predstavlja spoj više kraćih staza po obodima planina koje okružuju Fužine i Lič.
Do samog početka staze koji se nalazi u blizini špilje Vrelo, može se doći iz centra Fužina, lijevom obalom Bajera (staza broj 3) prema Lepenici i naselju Vrelo, gdje se sa ŽC5062 skreće lijevo prateći stazu broj 5. Nakon kamenoloma u Vratima, staza vodi paralelno uz autocestu, prelazi ju preko portala tunela Vrata i izlazi na cestu koja iz Vrata vodi u Fužine. Staza skreće lijevo (prateći trasu staze broj 8), te nakon 500 m desno, prelazi prugu i penje se prema Lipovači, te nakon 2,8 km uspona skreće desno i spušta se u Ličko polje, a u centru Liča započinje uspon prema crkvi sv.Jurja i dalje kroz šumu do Benkovca Fužinskog (trasom staze 7 ili 7a). Dolaskom u Benkovac, staza se obroncima Tuhobića spušta prema Lepenici (trasom staze broj 4) i dalje šumskom cestom do ŽC5062 (Rijeka-Fužine). Na raskršću s asfaltnom cestom staza skreće lijevo i prati ŽC5062 u duljini od 650 m, te skreće uzbrdo desno na makadam. Nakon 3 km spaja se na stazu broj 5, desnim skretanjem i nakon spusta od oko 200 m u neposrednoj blizini špilje Vrelo izlazi na ŽC5062, odakle se lijevo vraća u centar Fužina (prateći trasu staze broj 3).
Duljina staze je 41 km, pretežitim dijelom se vozi po makadamu. Ukupan uspon je 1080 m, srednje je zahtjevna, namijenjena biciklistima koji redovno voze i dobro su fizički pripremljeni je na stazi ima nekoliko zahtjevnih uspona i spusteva.
Vrsta bicikla: MTB
POI: jezero Bajer, jezero Lepenica, špilja Vrelo, ranč Vrelo, izletište „Šumska bajka", Etnografska zbirka Lič, Svetište Majke Božje Snježne, crkva sv. Jurja u Liču.

STAZA F60

staza za one koji znaju, hoće i mogu! Biciklisti je s pravom nazivaju epskom. Preko 60 km makadama, uspona i divljih spusteva kroz šumu po obroncima Bitoraja, Viševice, Kobiljaka i Tuhobića čiji je vrhovi nadvijaju nad Fužinama i Ličem.
Staza u osnovi prati mlađu sestru – F30, a onda prije Lipovače podigne glavu, skrene lijevo i odjuri prema Bitoraju i Viševici, ne bi li negdje s nekog planinskog vrha ugledala more, pa se vrati u centar Liča i ponovno propne do Benkovca Fužinskog, sjuri prema Lepenici i vrati se uz mirni Bajer natrag u Fužine.
Duljina staze je 67 km, sa ukupnim usponom od 1,4 km, 99% se vozi po makadamu, teška i zahtjevna.
Vrsta bicikla: MTB

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više